søndag den 11. september 2011

In memory of.....





Det er ubegribeligt at det allerede er 10 år siden at verden blev vidne til denne tragiske hændelse. Vores bevidsthed omkring terrorisme er vokset. Men er chancen egentlig større for at vi bliver ramt af et lignede angreb efter hvad der skete den 11 September end før? Jeg ved det ikke. En ting syntes jeg dog er specielt for denne tragedie; hvor er det utroligt at der er så mange af os der kan huske hvad vi lavede i det øjeblik vi blev gjort opmærksomme på hvad der var sket.

Hvad lavede i den 11 September?   

5 kommentarer:

  1. Det er forfærdeligt...

    Ellers sød blog du har!
    Tag gerne et kig forbi min :)

    Bymajapm.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Meget tragisk. Jeg fik det slet ikke at vide på dagen, for jeg var på klassetur og vores lærere syntes ikke, de ville ødelægge vores tur. Så jeg aner ikke hvad jeg lavede, rendte formentlig rundt og spillede rundbold. Men det er underligt, ikke?

    SvarSlet
  3. Gode billeder du har fundet frem, de rammer virkelig - specielt det med mændene...

    SvarSlet
  4. @maja - Tak skal du have. Jeg vil med sikkerhed kigge forbi din blog.
    @ sara - Jaa det er simpelthen så forfærdeligt. Arj hvor underligt at i ikke har fået det afvide. Jeg kan huske at vores lære fortalte os det dagen efter i dansk timen.
    @trine - Tak, jeg er specielt vild med det hvor coca cola bilen er på. Det ser helt malplacerede ud.

    SvarSlet
  5. hej søde. Tusind tak fordi du gad deltage i min undersøgelse :) ... Jeg har sammenstillet det hele nu :)

    Bliv meget gerne fast læser hvis du kan lide min blog :)

    Sandra

    SvarSlet