søndag den 16. oktober 2011

Besøg i Weekday









8 kommentarer:

  1. Den hat er så flot til dig! Elsker din stil!

    SvarSlet
  2. Elsker Weekday, de laver nogle virkelig fede ting.
    Købte du nederdelen? Den er fiiin :)

    SvarSlet
  3. Milana - Tak det var super sødt sagt. kan jo kun sige i lige måde.
    Ida - jaa de har nemlig, men nej, jeg har ikke købt nederdelen. Der var simpelthen så mange mennesker, så jeg gad ikke stå i kø.

    SvarSlet
  4. Jeg elsker din stil! :D
    - fed blog forresten, du er mere end velkommmen til at kigge forbi min blog på www.camillabielski.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hvor fantastisk! Hvor var det henne og hvornår? :)
    www.leilaswonderland.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Events er simpelthen bare så hyggelige! Du ser også ud til at nyde det :-D Din skjorte/trøje glæder dig virkelig godt. Farven er lige dig.

    SvarSlet
  7. Camille - tak hvor er du sød. Jeg kigger på din blog NU!
    Leila - Det var i torsdags i Århus :)
    Tina - Jaa det er de virkelig.

    SvarSlet
  8. Haps haps haps.. Der var godt nok lige et par fede ting i mellem dine billeder :-D

    Jeg har forresten tilføjet dig på min blogroll ;)

    byblomgren.blogspot.com

    SvarSlet