onsdag den 1. februar 2012

New in - On sale!






14 kommentarer:

  1. Rigtig fed blog du har dig! :-)
    Vil du kigge forbi min blog og evt blive fast læsere? :-)

    Knus.
    /live-laugh-love-linh.blogspot.com

    SvarSlet
  2. HEY YOU! Tak for din søde kommentar på din blog, din blog er godt nok også fed, kan virkelig godt lide den trøje du har købt. Er lige blevet fast læser, du kunne eventuelt lige tage et kig forbi min blog igen, og blive fast læser. Det ville være skøønt :)
    http://lovethalife-annafeijoo.blogspot.com/

    Anna ☮

    SvarSlet
  3. Ej hvor er det en fed blog, meget inspirerende.
    vi følger!
    håber du vil kigge forbi, og evt. blive fast læser?
    amandaogkirstine.blogspot.com <3

    SvarSlet
  4. Den sorte kjole købte jeg også selv! Men byttede den da jeg så den i en anden farve, sådan creme/svagt lyserød, den var så fin og sommerlig! : D er vild med stoffet!

    SvarSlet
  5. Rigtig fed blog! Er vild med tøjet. Og også mange tak får den søde kommentar på min blog!
    Jeg er nu fastlæser af din blog, og det ville betyde rigtig meget hvis du ville gengælde!
    Kig endelig forbi: black-eyesm.blogspot.com
    Hugs,
    Maja :-)

    SvarSlet
  6. Det er nogle pæne køb :)

    SvarSlet
  7. Jeg elsker kjolen! :)


    http://nikkilund.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Skøn blog du har! :-) Kig forbi hvis du lyster? http://www.4piger1blog.blogspot.com/ ;-)
    Knus Katrine

    SvarSlet
  9. Hey.
    Super fed blog.
    Flotte outfits længere nede og gode billeder.
    Hvis du har lyst kan du kigge forbi.
    Jeg prøver at nå 100 læsere så jeg kan sætte en lille give away igang!
    Knus Signe <3
    photographyshn.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Kan godt lide det! Men pengepungen er flad!! ÆÆÆVVV!!!

    dejlig, dejlig, dejlig blog! I just LOVE it!

    www.smilduerpaa.blogspot.com

    SvarSlet
  11. what a cool blog you have!!!!!
    i have already followed you on bloglovin #12 and gfc #104
    Hope you follow back on both
    keep in touch
    i feature blogs if you are interested let me know
    best
    brooklyn
    http://marylovesthat.blogspot.com/

    SvarSlet
  12. Super fed blog!
    Skal vi følges? Håber i hvert fald du gider kikke forbi min blog, og eventuelt blive fast læser? :-)

    Knus Mathilde
    mathildebraagaard.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Hej smukke..
    Jeg har nomineret dig til Liebster blogaward..
    Læs mere her:
    http://byblomgren.blogspot.dk/2012/08/nomineret-til-liebster-blogaward-jay.html

    SvarSlet