tirsdag den 28. juni 2011

Hvilke produkter bruger jeg til hverdag no. 1



Det er faktisk først inden for det seneste år at jeg er begyndt at gå en lille smugle op i shampoo, men en regel følger jeg stadig; det SKAL være billigt! Ofte køber jeg alle mine produkter på tilbud. Det er meget sjælden at jeg ofre den fulde pris. Det eneste produkt jeg har betalt fuld pris for er min Kevin Murphy shampoo som har kostet intet mindre(og hold nu fast) end 180 kr. For mig er denne pris fuldstændigvandvittig, men den frisør som solgte mig den, havde sådan et godt sælger gen at hun fik mig til at købe den. Den er dog udemærket, men i forhold til at min syoss shampoo, som jeg har fået i fakta til 30 kr, så er det altså ikke værd at ofre 180 kr på en shampoo der endda også er langt mindre i. Min hårkur skal bare være det billigste jeg kan få, da det eneste gode det gør for mit hår er at blødegøre det. Hvis jeg ikke vasker virkelig godt ud og bruger shampoo både før og bagefter, klasker mit hår fuldstændig sammen. Og det er også derfor jeg ikke bruger balsam. Jeg bruger to produkter som jeg har købt engang jeg var i Grækenland, de er begge organiske og er fra mærket Aptvita. Det ene produkt bruger jeg til at vaske mit ansigt og det andet er showergel. Når jeg skal tage min makeup af bruger jeg Clinique som jeg har købt på tilbud i England. Den har holdt i rigtig lang tid, fordi jeg ike bruger særlig meget af den. Og ja det er et dyrt produkt, men har kan man virkelig også mærke en forskel i kvalitet. Mht. hårspray, så køber jeg igen bare det billigste. Okay jeg køber måske ikke helt det billigste, for discound modellerne er virkelig dårlige. Men heldigvis kan man ofte få dem på tilbud, fra det kendte mærker så som Lorial, swartskpof osv. Min er fra Franck Provost og kostede mig kun 35 i bilka. Normalprisen er omkring 80 kr.
Så mit budskab til jer idag er at kigge jer godt for efter produkter på tilbud, for der er meget at sparre! De dyre behøver jo nødvendigvis ikke at være de bedste.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar