torsdag den 30. juni 2011

How to jump!






Dette er en noget kreativ dagens. Jeg tænkte at det kunne være sjovt at vise min påklædning, på en lidt anderledes måde. Så da jeg var i parken her forleden(før vi fik det dumme regnvejre), fik jeg min veninde til at tage et 'hoppebillede'. (Og ja det er den samme veninde som også tog billeder af mig i dette indlæg). Jeg var noget flov over at skulle hoppe op og ned i Brotaniskhave i Århus, hvor der altså var rigtig mange mennesker, alt imens Michelle skød løs på mit kamera. Men  heldigvis fik jeg langt om længe taget mod til mig.

Nu når jeg kalder mit indlæg "How to jump" er det fordi jeg faldt over en japansk blogger, som tager et 'hoppebillede' af sig selv hver dag. I kan de den her. Rimelig sejt, syntes i ikke?

Nårh men altså, Roskilde festivalen starter jo officelt idag og hele ugen har jeg faktisk næsten ikke hørt om andet. Desværre for mig, skal jeg ikke med. Men i stedet er mit outfit på dette billede blevet inspireret af sommerens festivalstemninger. Så til jer derude som skal til festival i løbet af sommeren - God tur!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar