torsdag den 2. juni 2011

I'm back


Som overskriften så fint antyder, er jeg tilbage bag tasterne på min elskede Mac og med mit Canon kamera rundt om halsen. Jeg har haft en laaaaang tænkepause vedr. hvad mine ønsker til den her blog er. Denne pause, som er forgået i konstant tænkeboks, har altså resulteret i et nyt design, et (næsten) nyt navn og ikke mindst et nyt tema. I stedet for at hedde "You and I - Fashion" har jeg valgt at skrifte 'Fashion' ud med 'Life' så jeg nu hedder "You and I - Life". Grunden til dette er fordi jeg ikke kun ønsker at skrive om mode. Jeg elsker mode, men i bund og grund finder jeg det kedeligt i længden at skrive om, hvis det kun er dette emne jeg berør. Jeg har lyst til at skrive om politik, vise mine skole projekter, give fif indenfor det kreative hjørne, spille et musik nummer jeg godt kan lide. Kort sagt vil jeg skrive om alt og intet. Ja ja okay,  man skulle tro at jeg havde fundet et mere specifikt tema for min blog, med dén lange prædiken. Faktumet er bare, at blogskriverigt bliver kedeligt hvis man sætter begrænsninger for sig selv. Det er måske en simpel opdagelse jeg har gjort mig, men forhåbentlig nyttig. Jeg håber i hvetfald stadig, at I der ude vil følge mig.

Jeg har dog slået noget fast for mig blog og har derfor indsnævret mig til følgende seks etiketter, med en lille beskrivelse i punktform:

Fashion –  Dagens,  New in,   Must haves,  Makeup,  Neglelak,  Personlig pleje.

Hjemmet (og ikke bladet) – Indretning, Nipsting,  Mad.

Det kreative hjørne – Hjemmelavet smykker, Fra Ubrugeligt til brugbart,  Syg selv.

Grubleren – Politik, Kultur, Nyheds fordøjelse, Undren, tanker.

Skole projekter – Ja det giver vel egentlig sig selv, I hvert fald når jeg nu fortæller jer at jeg læser multimedie design.

Alt og intet – Isspisning, Tv, Diskodans, Uden relation,  Help wanted!!, You name it.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar