onsdag den 24. august 2011

Gonzarlo Duport



Jeg er startet i praktik, og har derfor ikke særlig meget tid til at blogge. Men selvom jeg har siddet og arbejdet med kommunikation hele dagen, vedr. nogle status opdateringer omkring de bands der skal spille til Århus festuge og som bliver postet på Fairbars facebookside, har jeg nu alligevel lyst til at skrive et lille indlæg. Det er godt nok ikke kun Facebook opdateringer jeg har lavet idag. Neeej. Jeg har også skrevet en artikel som forhåbentlig imorgen bliver lagt på Fairbars hjemmeside. Det er en artikkel om Gonzalo Duport og han udstilling på Fairbar. Jeg håber meget at i ville gå ind og tjekke det ud når det bliver lagt op på hjemmesiden.

Lige nu er der godt nok ikke så meget 'Fashion' over min blog, men det er ikke de mest Fab outfits jeg begiver mig ud i, når jeg lister rundt i verdens mindste storby - Århurs. I løbet af festugen kunne jeg forstille mig at jeg kommer til at skrive lidt om de bands der skal spille i fest ugen.

Åber i alle har fået en god start efter sommerferien, og at det ikke har været alt for hårdt at komme igang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar