mandag den 14. november 2011

The XX, Delilah og Bon Iver




Jeg har aldrig lavet et musik indlæg før. Men jeg er efterhånden blevet mere og mere begejstret for musikindlæg inde på i andres blogs. Derfor ville jeg nu dele nogle af mine favoritter med jer. Det er gamle så vel som nye kunstnere og numre og jeg håber meget at i kan lidet det.

Ps. er der andre som har KÆMPE problemer med at få YouTube videoer til at se bare nogenlunde ud på jeres blog? Jeg tror jeg har brugt to timer, på at få to videoer til at stå ved siden af hinanden.

5 kommentarer:

  1. fed blog du har dig her, er nu fast læser.
    og tak for kommentaren på min blog, kan være du vil følge mig og blive fast læser :)
    knus herfra.
    http://emmaschutzjepsen.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Jeg er helt vild med the xx og Bon Iver! Del gerne mere musik, nu du har så god musiksmag ;)

    SvarSlet
  3. Jeg elsker de overstående numre! Er heeeeeelt vild med The XX - de er for lækre, lidt ligsom din blog ;-)

    /Kys fra J - kig meget gerne forbi.

    SvarSlet
  4. Emma - Jeg er også blevet fast læse på din nu :D

    Milana - Du må have lige så god musiksmag som mig :D.

    Johanne - Tak hvor er du sød. Ja the XX er så mega fede.

    SvarSlet
  5. tak for kommentaren på min blog! din er rigtig fed, og er helt vild med de ovenstående numre. elsker især bon iver og the xx... de er begge vildt gode.
    følger dig nu, hvis du har lyst er du mere end velkommen til også at følge mig!

    SvarSlet