tirsdag den 15. november 2011

Dagens på vej mod marked






9 kommentarer:

  1. Flotte billeder og rigtig fin blog! :-)

    SvarSlet
  2. hej super sød blog. tak fordi du kigged forbi!
    www.frida-whatsnew.blogspot.com
    du skal være velkommen igen! altid!

    SvarSlet
  3. Hvor er du fin! Og dit halsterklæde er rigtig flot.

    SvarSlet
  4. Melanie - Jeg kan jo kun sige i lige måde

    Frida - Jeg vil med sikkerhed kigge forbi igen

    Mette - Tak søde Mette

    Nanna - Tak skal du have!

    Ida - Det er min mors gamle halsterkælse:) Og det er dejligt varmt.

    SvarSlet
  5. Sikke nogle fine billeder, jeg er vild med dit outfit. Iøvrigti følger dig nu :)

    Kig gerne forbi hvis du lyster. samiraminaei.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Samira - Jeg kigger helt sikkert forbi. Og tak for at du følger mig :D

    SvarSlet
  7. thans so much! your blog is awsome by the way!

    SvarSlet