mandag den 23. januar 2012

Mit liv den sidste månede

Billedet er lånt af hende her
Jeg har været væk fra bloggen i uendeligheder, men i den sidste måned er der sket så mange ting i mit liv, at jeg blevet nødt til at nedpriotere bloggen.
Den sidste månede:

  • Har jeg skrevet hovedopgave, været til min afsluttende eksamen og kan nu kalde mig multimediedesigner.
  • Jeg har afsluttet mit praktikforløb
  • Jeg er flyttet sammen med min kæreste og det er jeg utrolig glad for, desværre tager han til England i et halvt år (men det betyder også at jeg kommer til at blogge fra London, hvilket ikke er en dårlig ting).
  • Og til sidst starter jeg på ny uddannelse til første Februar

Men nu er jeg bag tasterne igen og lover at der med sikkerhed bliver mange flere opdateringer. Jeg har savnet bloggen!

7 kommentarer:

  1. Tillykke med uddannelsen - det må føles fantastisk og velkommen tilbage :)
    Og fedt fedt fedt med kærester "tur" til London :)

    SvarSlet
  2. Hurra! Du er tilbage!

    PS: Svar på min sms!! Vi skal i isenkræmmeren!!

    SvarSlet
  3. Tillykke med uddannelsen :) Hvad er den nye du starter på? Spændende med London ture :)

    //Charlotte B
    www.cbisgaard.dk

    SvarSlet
  4. Hold da op, der er da virkelig sket noget. Stort tillykke med din uddannelse :-)

    SvarSlet
  5. Tusind tak piger! Skønt at vide der stadig er nogle der ude :D

    SvarSlet
  6. Sejt, og til lykke med den nye titel. London er altid fedt!

    SvarSlet
  7. I love London!!!
    xx Alexandra

    SvarSlet